Din tid kommer

Till skillnad från tidigare år har PS17 Linköping inget specifikt tema. Däremot har vi en fantastisk slogan som lyder ”Din tid kommer”.

10 år efter PS första kongress är den tillbaka där allting en gång i tiden började. Vi vill med avstamp i vår historia blicka framåt, mot den tid som kommer.

Tiden vi ännu har kvar som studenter. Tiden för oss som blivande psykologer och verksamma inom området psykologi. Tiden för den kommande PS-kongressen, och fler framtida.

PS17:s slogan är inget genomgående ämne som kommer att behandlas under kongressen, utan snarare ett ledmotiv. En fras vi hoppas kan få en speciell och unik innebörd för just dig som kongressbesökare.

I enlighet med den PBL-tradition som finns på programmet kan, för den som vill, även ”Din tid kommer” fungera som en vinjett. Något som väcker en tanke vilket för vidare till lärande, och lärande av vad just Du är intresserad av. I och med PS-kongressens alla olika erbjudanden av föreläsningar, workshops och aktiviteter har du möjlighet att göra tiden hos oss till det du är ute efter.

Din tid kommer, PS17 Linköping