Biljetter

Hur går biljettsläppet till?

Biljettsläppet sker klockan 18 nu på måndag, den 27:e februari. Det går att köpa biljetter fram till klockan 23.59 den 25:e mars. Under biljettköpet köper du kongressbiljett, medlemskap i Psykologstudent Sverige, sovplats samt bankettbiljett. Du kommer under ett senare tillfälle att boka de föreläsningar du vill gå på under kongressen. Inför bokningen av dessa kommer du få en länk till den mail du anger under detta köp.

Biljettköpet sker via öppnandet av länken ovan. Tryck på länken och välj de tillval du vill ha. Medlemskapet i Psykologstudent Sverige är obligatoriskt för att kunna delta i PS-kongressen. Medlemskapet måste förnyas årligen. Var du alltså på PS16-kongressen måste du förnya medlemskapet nu.

Betalning av biljetten måste ske i samband med biljettköpet

Valet "Kongress" innebär att du kan gå på de evenemang som sker under dagarna på PS17-kongressen, alltså föreläsningarna på lördagen och studentföreläsningarna, ångestpodden live, paneldiskussionen och Per Carlbrings föreläsning under fredagen. Du ska alltså klicka "Ja, jag vill gå på årets PS-kongress" vid detta val.

Vad kostar kongressen?

• Medlemskap: 200 kr
  • Kongress: 175 kr
  • Bankett: 300 kr (alkohol +30 kr, kött +25 kr)
  • Sovsal + frukost: 100 kr
  • Eftersläppet: 65 kr (om man inte går på banketten men vill festa på lördagkvällen ändå)

Ska du köpa biljett åt någon annan än dig själv?

Det går inte att beställa två biljetter på samma gång, så ska du köpa biljett till dig själv och någon annan måste du göra två separata köp.

Du behöver även veta den andra personens:

-för- & efternamn

-telefonnummer

-mail

-födelsedatum (ååmmdd)

-adress

Samt:

-vill personen sova i sovsal?

-vill personen gå på banketten? Om ja så:

-vill personen äta kött (+25 kr)?

-vad vill personen dricka? Öl, vin cider (+25kr) alkoholfritt (+0kr).